zondag 11 december 2011

Nail art

Vandaag ga ik jullie een paar oude nail arts laten zien die ik heb gemaakt. Ze zijn allemaal simpel en een poosje geleden gemaakt, maar ik ga ze toch met jullie delen.

Deze is best wel ... raar? xd Ik weet niet meer hoe ik op dit idee kwam haha maargoed. Een licht roze ondergrond met een fel roze streep in het midden en daarop een witte en een zwarte stip.

Deze is lekker simpel en snel gemaakt. Een roze french manicure met een strass-steentje.

Deze is al een jaar geleden gemaakt ofzo, toen ik op vakantie was in Frankrijk. (jaja ik had m'n nagellak mee ;p) Zebra nagels. Het duurde wel een beetje lang om ze te maken, want ik deed het met plakband; allemaal stukjes plakband op je nagel plakken (wel stukjes nagel onbedekt laten) en daarna met zwarte nagellak eroverheen. Dan voorzichtig het plakband eraf halen en tada, je hebt prachtige gelijke strepen.

Deze is ook al best lang geleden. Ik weet nog dat ik op een dag naar school een zwart/wit gestreept shirt aan had en deze nail art had gemaakt en toen kreeg ik daar een complimentje over van m'n engels leraar hahaha, hij zei: 'leuke nagels, staat ook leuk bij je shirt!' Haha goed, ik heb een hele licht roze kleur als ondergrond gedaan, dan met een zwarte striper 3 streepjes gemaakt en daar overheen met een witte striper 2 streepjes.

Oké, deze is ook best raar. Sorry voor de wazige foto, deze is met m'n webcam gemaakt. Ik ging een poosje geleden naar een wedstrijd Ajax - Twente en ik dacht: ik ga Ajax nagels maken. En tada: dit was het resultaat xd.

Burberry nails. Hier heb ik al een keertje een tutorial over gemaakt, die kun je hier lezen/bekijken.

Deze foto is niet zo duidelijk, sorry. Ik heb een licht roze kleur als ondergrond gedaan, dan met een felle roze kleur een french manicure, daar onder een lijntje gezet met een licht roze glitter striper en op het fel roze gedeeltje kleine streepjes gezet met een zwarte en een witte striper.

And last but not least: een french manicure met sterretjes. Zoiets is super simpel, maar ziet er heel mooi uit op je nagels.

Welke vinden jullie het leukst?

xxx marije.

0 reacties:

Een reactie posten