zondag 16 oktober 2011

Nail-art burberry.


Hoi!
Vandaag heb ik voor jullie een nail-art tutorial met foto's. Ik heb gister deze nail-art gemaakt en ik vind 'm heel leuk geworden! Het is een burberry design en dit is het eindresultaat:

Het ziet er misschien lastig uit, met al die lijntjes, maar eigenlijk is het heel simpel. Ik ga nu in stapjes laten zien hoe je deze nail-art moet maken. Zet eerst alles klaar, deze lakjes heb ik gebruikt: een base coat van Essence, 650 goldfinger van Catrice, een zwarte tippainter die ik op e-bay heb gekocht, een witte tippainter van Essence, een rode tippainter ook van e-bay en als laatste een topcoat van Essence.

Lak je nagels met de base coat, zodat ze beschermd worden tegen verkleuring.

STAP 1: lak je nagels goud. Je kan 2 lagen doen, maar na 1 laag is het ook al mooi en goed dekkend.

STAP 2: pak de zwarte tippainter of iets anders waarmee je streepjes kan zetten. Je maakt 2 verticale streepjes aan de rechterkant van je nagel. Let op dat je ze niet tegen elkaar aan doet, maar een kleine ruimte ertussen laat, want straks moet daar ook nog iets op worden gedaan. 

STAP 3: je lakt nu 2 streepjes horizontaal op de onderkant van je nagel, zoals je hier onder ziet. Ook hier laat je weer een kleine ruimte ertussen.

STAP 4: je ziet het misschien niet zo heel duidelijk op de foto, hij weerkaatst een beetje, sorry daarvoor. Je pakt de witte tippainter en lakt streepjes, precies in de ruimtes die je hebt open gelaten. Dus 1 wit streepje verticaal en eentje horizontaal, tussen de zwarte streepjes.  

STAP 5: dit is de laatste stap! Nu heb je de rode tippainter nodig. Je maakt hiermee ook 2 streepjes: 1 verticaal aan de linkerkant van je nagel en 1 horizontaal een beetje aan de bovenkant van je nagel.

Als je dat hebt gedaan laat je het goed drogen en als laatste nog een top coat erop en dan ben je klaar! Hier nog een keer het eindresultaat:

Liefs van Marije. <3

0 reacties:

Een reactie posten