maandag 12 december 2011

Sinterklaas cadeautjes

Ja, het is erg laat, maar ik wil jullie nog graag mijn sinterklaas cadeautjes laten zien. Ik heb heel veel producten gekregen, en ga het daarom splitsen in 3 producten per x. Vandaag laat ik een oogschaduw, nagellak en lippenstift zien.

Als eerst heb ik de NYC nr 905B Vivid Impact gekregen van suprise. Ik had hem op mijn verlanglijstje staan. Het is een licht blauwe kleur en een donker blauwe kleur. Ik vind ze zelf ontzettend mooi, en was super blij toen ik hem kreeg!



Ik heb zelf al een oogschaduw van NYC, en was daar heel tevreden over. Ik had hem in de kleur bruin, maar wou ook graag deze in de kleur blauw omdat ik die kleur veel in mijn kleding heb zitten. Ik ben over deze oogschaduw net zo tevreden. De pigment is gewoon heel sterk, en het blijft super lang zitten. Je hebt niet veel oogschaduw nodig om het goed te kunnen zien. Deze oogschaduw is een duo. Onder de lichtblauwe staat highlight, en onder de donkerblauwe staat contour. Ik weet niet echt wat ze daar mee bedoelen., maar meestal draag ik ze ook apart. 

De lichtblauwe.



Dan ga ik verder met de nagellak. Ik heb deze gekregen van mijn vriendin, maar ik heb zelf nog nooit van het merk gehoord en gezien, dus ik was er heel benieuwd naar. Het merk heet namelijk Manhattan. Ik heb hem in de kleur donkerblauw. Gister heb ik hem meteen uitgetest, maar jammer genoeg was hij erg streperig en lastig aan te brengen. Ik had hem niet goed laten drogen, en daarom was 1 nagel echt mislukt, maar toen ik vanochtend wakker werd zag ik dat er al enkele delen van mijn andere nagels af waren. Ik vind dit geen fijne nagellak.


Ook heb ik een lippenstift van Catrice gekregen. Dit was mijn eerste Catrice lippenstift en ik ben er heel blij mee. Het is een ultimate shine lippenstift in de kleur 050 Simply Rosewood. Het is een aparte paars achtig kleur. Zelf zal ik de kleur nooit kiezen, maar het is een keer wat anders. De lippenstift smeert heel fijn, en je hoeft maar een paar keer te vegen, want het zit er al meteen goed op. 



Over een paar dagen zal ik deel 2 van mijn sinterklaas cadeautjes laten zien.

xXx Lizzy

0 reacties:

Een reactie posten