zaterdag 10 december 2011

New stuff!

Ik ben vanmiddag het dorp in geweest en heb wat dingetjes gekocht die ik jullie hier ga laten zien! Als eerste was ik bij de Action waar ik twee dingen gekocht heb:

3 poeder sponjes. Ik heb nog nooit sponsjes gebruikt, altijd kwasten, maar ik wilde dit ook wel eens gebruiken, dus ik ga het eens uit proberen! Ze zijn dus te koop bij de Action voor €0,69.

Dan een paar oorbellen. Het zijn van die glimmende diamanten/zilveren knopjes zegmaar. Ik had eigenlijk al een paar, maar die zijn niet echt mooi meer, dus ik dacht: ik koop maar eens nieuwe. Deze zijn verkrijgbaar bij de Action voor €0,79.

Daarna ging ik door naar de Kruidvat en daar heb ik ook wat dingen gekocht, zoals deze blush brush van Catrice. Deze kostte €3,99.

Dan een nagellakje van NYC: mattifying topcoat. Dit is een lakje wat je over een andere kleur nagellak kan doen en dan word het mat in plaats van glimmend. Over dit soort lakjes zag ik veel positieve reviews, dus ik wilde het ook wel eens proberen. Volgens mij krijg je echt een heel chique effect, ik ben benieuwd! Dit lakje kostte €2,30 bij de Kruidvat.

 Essence mattifying compact powder. Deze gebruik ik al best een poosje en ik vind 'm heel fijn. M'n oude doosje is bijna op, dus tijd voor een nieuwe :) Deze kost €2,99 ook bij de Kruidvat.

'Color wheel mosaic face powder 723A Pink Cheek Glow'
Sorry voor de rare belichting op de foto. Dit product is ook bij de Kruidvat te koop voor €4,99. Het zijn allemaal verschillende kleurtjes, van roze tot bruin. Als je dat allemaal bij elkaar mengt krijg je een hele natuurlijke blush op je wangen.

Toen ben ik naar de Trekpleister gegaan en zag daar een LE lakje van Catrice: Big Cite Life. Dit is C04 Be Indiglow! Het is een donker blauwe kleur, lijkt mij erg mooi. Deze kostte €1,00 (-30% korting)

Verder kocht ik nog een spiegeltje van Zenner voor €2,99. Als je het 'doosje' open doet zie je twee spiegeltjes. Handig voor in je tas voor school!

Deze oorbellen/ringen van This Is It heb ik gekocht bij de Intertoys voor €1,50. Sorry voor de slechte foto.

Last but not least: een ring van de Bijouu Brigitte voor €3,95.

Ik ben weer goed geslaagd vandaag haha, leuke dingen binnen gehaald!

Wat vind jij het leukst?

xxx marije.

1 reacties:

Marit. zei

Leuke spulletjes.
x'liefs

Een reactie posten