donderdag 15 december 2011

Music

Hey!
Vandaag ga ik jullie wat songs laten zien/horen waar ik op dit moment van hou hihi.

Justin Bieber - All I want is you
Ja, ik ben een belieber :) Dit liedje is van zijn kerstalbum: 'Under the mistletoe' Al de liedjes die daarop staan vind ik geweldig, maar dit is toch wel één van m'n favorieten. Telkens als ik 'm hoor, krijg ik zo'n speciaal gevoel van binnen, dat me blij maakt. Ik ben helemaal in de kerst stemming!

Michael Henry & Justin Robinett - If I die young
Dit is een cover van Michael en Justin. Het originele liedje word gezongen door The Band Perry.
Ik heb ze een poosje geleden 'ontdekt' op youtube. Ik hoorde dit nummer en dacht: wow wat zijn hun goed. Toen ging ik meerdere covers van hun luisteren. Welke is ook heel goed vind, zijn 'Fireflies' (Owl City) 'Without you' (Usher & David Guetta) 'God gave me you.' (Blake Shelton) en 'Never gonna leave this bed' (Maroon 5) Maar if I die young is daarvan toch wel m'n favoriet, het liedje raakt me.

Birdy - Skinny love
Birdy vind ik echt een goede zangeres. Ze is pas 15 jaar en dan al zo'n stem, wow. Ze trad pas op in de finale van So You Think You Can Dance. Ze heeft inmiddels ook al een eigen album.

Rihanna - Unfaithful
Dit is al best wel een oud nummer, maar toch vind ik 'm nog zo mooi.

Jason Derulo - It girl
Ik vind dit nummer geweldig, verder heb ik er niks over te zeggen haha. I just love it.

xxx marije.

0 reacties:

Een reactie posten