woensdag 14 december 2011

Miss sporty deel 1.

Ik kwam gister thuis van school, en tot mijn verbazing was mijn Miss Sporty pakket binnen. Ik heb een abonnement van de Hitkrant gekocht voor een halfjaar, en daar kreeg ik een 13-delig make-up pakket bij. Ik was natuurlijk super enthousiast toen hij binnen was, en ik grabbelde stuk voor stuk mijn make-up spulletjes.
Mijn pakket laat ik in een paar delen zien. Vandaag krijgen jullie de lip producten te zien. De volgende producten komen nog:
- Oogproducten (eyeliner, 2 oogschaduwpotloodjes en mascara.)
- Gezicht poeder. (Bronzer & Pressed powder)
- Nagellakjes (3 in totaal)

Als eerste wil ik jullie mijn lippenstift laten zien. Het is de Miss Sporty color lipstick nummer 008 Pink Champagne. De hulsel van de lipstick vind ik erg neutraal. Het is een donkerblauwe hulsel en je voelt gewoon dat het echt goedkoop plastic is.
De lipstick zelf is roze. Niet heel erg fel, maar ook niet licht. Ik schrok ervan toen ik de lipstick voor het eerste op deed. Ik dacht dat er geen geur aan zat, maar toen het ruikt ontzettend naar ananas. De lipstick smeert ontzettend fijn, en ik ben blij dat het niet te fel is. Ik kan het zo wel gewoon lekker combineren met verschillende soorten kleding. Ik ben erg blij met deze lipstick.

Op deze foto lijkt de lipstick kleur paars achtig, maar dat is hij niet. Het ligt aan de foto.
Dan wil ik als 2de een apart lipgloss laten zien. Het is de ladies night liploss. Ik had deze nog nooit gezien, en ik wist ook niet dat zulke lipglossen bestonden. Het was ook even uitzoeken hoe je nou lipgloss eruit laat komen. Het is namelijk een soort kwastje, en daaruit komt de lipgloss. Je moest eraan draaien, en dan komt er lipgloss naar boven. Ik vind dit erg handig, en ik ben ontzettend blij dat deze bij mijn pakket zat! Het kwastje is erg zacht, en je kan precies je mond 'inkleuren'. De kleur vind ik ook ontzettend mooi. Het is een paars achtige kleur, dat een beetje tegen het roze aan loopt. De geur die van deze lipgloss afkomt is zo ongelofelijk lekker. Het is erg zoet en ik ben blij dat er niet zo'n standaard geur aan zit.



And last but not least een neutrale glanzende lipgloss. Met deze ben ik ook ontzettend blij, omdat ik nog geen neutrale lipgloss heb. De lipgloss ziet er erg mooi uit. Met glanzende zilveren letters staat er Hollywood lipgloss op, met daarlangs een vrouwenhoofd met erboven 'and the winner is...' Ik vind dit erg orgineel en leuk bedacht. Deze lipgloss is precies zoals ik hem verwachtte. Hij glanst super mooi, en het kwastje is super zacht en fijn. I love it!



Ik weet niet precies wanneer er een deel 2 komt, maar die komt zo snel mogelijk online!

xXx Lizzy

0 reacties:

Een reactie posten