vrijdag 16 december 2011

Sinterklaas cadeautjes deel 2

Vandaag wil ik jullie deel 2 van mijn sinterklaas cadeautjes laten zien. Het is dit keer alleen maar nagellak. Ik heb namelijk in totaal 6 potjes gekregen van Colour & Go lijn van Essence.

Dit zijn ze:


Ik had ze stuk voor stuk op mijn verlanglijstje staan, dus ik was er super blij mee.

Oke ik begin met de groene bovenaan. Nummer 79 viva la green. Het is nieuwe nagellak van Colour & Go, dus hij ligt nog niet heel lang in de winkel.
Ik vind dit een ontzettend mooie kleur. Groen is mijn lievelings kleur, en ik vind deze soort groen toch wel erg apart. Niet te donker groen, want daar houd ik niet zo van. Groen is meestal een kleur die je bij niet veel kleding kan matchen, en dat is bij deze kleur ook zo het geval, maar ik vind dat hij bij mijn verzameling hoort en ik heb zo wel een paar setjes kleding waar hij wel bij past.
De nagellak smeert super fijn! Na 1x lakken zit hij er goed op, maar als je echte dekking wilt heb je toch 2x lakken nodig. Hij geeft geen strepen.
Ik ben super blij met deze nagellak.


Dan ga ik verder met nummer 51 mellow yellow. Het is een lichte geel/goud achtige kleur, die ik erg apart vind. Deze kleur kan je bij verschillende kleding combineren, en het geeft een zachte look. Er zit in deze kleur ook wat glittertjes, die ervoor zorgen dat het je look afmaakt.
Deze nagellak smeert ook ontzettend fijn, maar hij zit er na 1 laag heel lichtjes op. Bij deze heb je zeker 3 lagen nodig.


Als 3de wil ik nummer 43 where is the party? laten zien. Deze nagellak is het aller speciaals in heel mijn collectie. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen, maar als je bovenop de nagel kijkt is het paars, en als je van de zijkant kijkt heeft het ook groene delen. Ik vind dit ontzettend gaaf, en die kwam ook als 1ste op mijn verlanglijstje te staan. Ook heb ik van vele mensen gehoord dat die deze nagellak ook hebben.
Deze nagellak lakt hetzelfde als de 2 bovenste. Erg fijn, en niet streperig. Deze nagellak zit er eigenlijk na 1 laag al goed op. Dat komt ook omdat dit donkere nagellak is.
Deze nagellak kan je bij van alles combineren.


Als 4de heb ik nummer 62 reach peach. Dat vind ik zelf de minst mooie kleur.
Het is een mix tussen roze, rood en bruin. Ik had hem zelf anders verwacht, maar als nog ben ik hier blij mee want zo'n lakje had ik nog niet in mijn collectie.
Deze lakt ook ontzettend fijn. En na 1x lakken zit hij er al goed op.
Deze nagellak kan je niet bij alles combineren, maar wel bij veel. Voor al bij donkere kleding staat hij erg goed.


Als ener laatste heb ik nummer 63 think pink. En ohh wat houd ik van deze kleur!
Het is een knal roze kleur. Niet te licht, want dat vind ik zelf niet zo mooi in het fel, maar dit is tussen donker en licht in wat ik onzettend mooi vind. Ik had zelf nog niet zo'n soort roze in mijn collectie, en ik ben blij dat ik die er nu bij heb toegevoegd.
Deze kleur kan je niet bij zo heel veel kleuren combineren. Ik denk zelf dat deze kleur het beste bij lichte kleding staan. Het allerbeste combineert deze kleur met zwart. Dan vallen je nagels lekker goed op, en het staat ontzettend mooi.
Deze nagellak lakt ook ontzettend fijn. Na 1x lakken zit deze er al super goed op, en ik ben daar super blij mee!


And last but not least nummer 38 choose me! Deze werd aangeraden door een vriendin, en wat ben ik blij dat ik deze op mijn verlanglijstje heb gezet.
Het is een ontzettend mooie groene kleur, maar het allerleukste vind ik dat hij super mooi glittert. Als ik deze nagellak zie dan denk ik meteen aan een feestje, omdat het daar heel goed bij past.
Natuurlijk lakt deze nagellak super goed. Maar erg jammer aan deze nagellak vind ik dat hij heel erg licht is. Ik had dit niet verwacht als ik de buitenkant zie. Je moet hem zeker 3x lakken en dan zie je hem past heel goed. Dat vind ik een nadeel. Maar alsnog ben ik heel erg blij met deze!


Dit waren mijn nagel lakjes die ik heb gekregen. Zoals jullie hebben kunnen lezen, ben ik ontzettend blij met mijn lakjes. Maar het is een drama om te kiezen welke ik op ga doen haha. Welke vind jij het mooist?

Sorry als het een langdradige en slechte beoordeling's vorm is. Ik moet dat nog leren. Als je tips hebt, plaats het dan bij een reactie.

4 reacties:

Joell zei

Super mooie lakjes! Ik vind de derde het mooiste , die heb ik zelf ook haha.

Melanie zei

leuke lakjes, zullen we elkaar volgen:) ik volg je al.
xxx

Kimberly zei

Mooie lakjes! Deze van essence vind ik best fijn :)

christian zei

de beetje baige kleur nagelak ziet er leuk uit!
xo

mydutchfashionstyle.blogspot.com

Een reactie posten